Regulamin hotelowy
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Activa***.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Activa***.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej, a także na stronie hotelu: www.hotel-activa.pl
REGULAMIN:
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji wieczorem dnia poprzedniego.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą. Opłata za pobyt pobierana jest według obowiązującego cennika.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie,
- pokój zastępczy w miarę posiadanych możliwości lub inną formę załagodzenia niedogodności - w sytuacji, gdy występująca usterka techniczna powoduje znaczący dyskomfort zamieszkania i nie może zostać usunięta.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie (telefon do pokoju),
- zamawianie taxi,
- przechowywanie sprzętu sportowego.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Do części hotelowej nie należy wnosić sprzętu sportowego (np. rower, narty, itp.).
- Do przechowywania sprzętu jest pomieszczenie zwane narciarnią – informacja w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a kartę pozostawić w recepcji.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym za zgodą pracownika recepcji od godziny 7.00 do godziny 20.00. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Na terenie hotelu, zgodnie z obowiązującym prawem, zabrania się palenie papierosów. W przypadku nieprzestrzegania tego zapisu, a wystąpienia konieczności interwencji odpowiednich służb (straż pożarna, ochrona) gość będzie obciążony kosztami interwencji.
- Miejsce wyznaczone do palenia znajduje się na pierwszym piętrze obok kawiarni. Palący proszeni są o włączanie wentylacji i wyłączanie jej przy opuszczaniu pomieszczenia
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Przebywające na terenie hotelu zwierzęta (psy) muszą posiadać aktualne szczepienia oraz muszą poruszać się na smyczy. W przypadku jakichkolwiek szkód spowodowanych przez zwierzęta, koszty ponosi właściciel.
Zachowanie na wypadek pożaru dla osób przebywających na terenie hotelu:
W przypadku zauważenia dymu lub ognia prosimy:
- Natychmiast powiadomić recepcję – tel. 500, 501 – o rodzaju i miejscu zagrożenia podając numer swojego pokoju.
- Uruchomić sygnalizację alarmową znajdującą się na korytarzu na każdym piętrze Hotelu – czerwone, przeszklone skrzyneczki z napisem ROP.
- Ściśle stosować się do poleceń personelu hotelowego i strażaków.
- Personel hotelu jest przeszkolony w zakresie ochrony przeciwpożarowej i udzieli pomocy.
- Droga ewakuacyjna oznaczona jest piktogramami.
UWAGA!
- Ewakuujemy się wyłącznie klatką schodową.
- W czasie ewentualnego pożaru winda jest automatycznie blokowana.